Hyvinkään Uimaseura on uinnin erikoisseura, joka on toiminut Hyvinkäällä jo vuodesta 1967.
Seura tukee kaikella toiminnallaan uintiurheilun monipuolista harrastamista ja kehitystä kaupungissamme.

Toimintaamme kuuluu uimakoulut, harraste-, kilpa- ja mastersuinti.
Lisäksi tietysti ohjelmaan kuuluu koko joukko seuran yhteisiä tapahtumia, joissa pyritään kasvattamaan seuran yhteishenkeä ja viihtymään yhdessä.

Seuran toiminta perustuu vapaaehtoistoimintaan ja tähtää pitkäaikaiseen lajin harrastamiseen. Toiminta tapahtuu harrastajien ehdoilla.
Kullekin pyritään tarjoamaan harrastusmahdollisuus omalla tasolla ja mahdolisuus päästä omiin päämääriin. Lopputulos riippuu harrastajan omasta tahdosta.

Seuran toiminta perustuu aktiivisiin harrastajiin, jotka yhdessä pyörittävät seuraa ja siihen liittyvää toimintaa. Ilman heitä seura ei toimi.

Kaipaamme aktiivisia uusia vetäjiä uimaseuraan. Jos olet kiinnostunut opettamaan ja ohjaamaan alkeis-, jatko- tai tekniikkaryhmiä, ota yhteyttä. Mukaan pääsee myös tulemalla kaveriksi jo toimivaan ryhmään. Valmentajakaverina voi rauhassa kerätä kokemusta ja taitoja ryhmän vetäjältä.

Ole aloitekykyinen ja kerro uusista ideoistasi eteenpäin. Hyvinkään Uimaseuralla on myös valmiudet kouluttaa tarvittaessa jäseniään.

Jäseneksi voit ilmoittautua, vaikka sinulla ei olisi mahdollisuuksia osallistua seuran toimintaan sen enempää.

Jäsenmaksu ei koske:

Seuran aktiiviuimareilta, koska jäsenyys sisältyy harjoitusten kausimaksuihin

Uimakoulujen ja tekniikkaryhmien lapsia ei tarvitse ilmoittaa jäseniksi

Tervetuloa mukaan toimintaan!